Ci si vede di novu in PLSG 22 - 25.5.2023

1

A prima mostra hè stata urganizata da Guangdong International Science & Technology Exhibition Company (STE) in 2003. Una cooperazione strategica cù Messe Frankfurt per co-urganizà Prolight + Sound Guangzhou hè stata stabilita in 2013, chì hà da scopu di mantene a so pusizioni cum'è una piattaforma industriale cumpleta attraversu cun un spettru tutale di prudutti di i settori di l'audio pro, l'illuminazione, l'equipaggiu di scena, KTV, parti è accessori, cumunicazione è cunferenza, è ancu di proiezione è visualizazione.Più di 21 anni, PLSG hè diventata una di e fiere più influenti per l'industria di l'intrattenimentu è pro AV in Cina oghje.

U 21stL'edizione di PLSG si terrà da u 22 à u 25 di maghju in l'Area A, Complessu di Fiera d'Importazione è Esporta di Cina.

Discutendu u rolu di a fiera cum'è l'avvenimentu più impurtante per l'industria à u principiu di l'annu calendariu, u sgiò Richard Li, Direttore Generale di Messe Frankfurt (Shanghai) Co Ltd, dice: "Prolight + Sound Guangzhou ùn sustene micca solu l'industria nantu à a strada. à a ricuperazione, ma abbraccia ancu cambiamenti in l'ecosistema di divertimentu in evoluzione.Unisce a tecnulugia, a cultura è a creatività, una seria di avvenimenti marginali sò tenuti quist'annu sottu u cuncettu "Tech meets Culture", cumprese a PLS "Unicorn Series": "Xtage" è "Immersive Entertainment Space" è ancu "Spark Rebirth": Vetrina interattiva immersiva'.Attraversu queste vitrine interattive, i ghjucatori di l'industria sò mostrati opportunità di cummerciale cross-mercati, aiutendu à capiscenu novi integrazioni di sistemi è u prossimu saltu tecnologicu di l'industria ".

Discutendu u 20 anniversariu di a fiera, u sgiò Hongbo Jiang, Direttore di u Centru di Cooperazione Internaziunale di Scienza è Tecnulugia di Guangdong, aghjusta: "Dapoi u so debut in u 2003, l'obiettivu di Prolight + Sound Guangzhou hè statu simplice: risponde à i bisogni di l'industria cù un cummerciu prufessiunale. fiera in prossimità di Guangdong, a basa di fabricazione per l'equipaggiu audio è di illuminazione pro.Questa tappa di 20 edizione hè una prova di a fiducia chì i participanti anu postu in a fiera annantu à l'anni.Cum'è sempre, ci sforzemu di furnisce una piattaforma di alta qualità per i pari di l'industria per mette in rete è mostra l'ultime innovazioni è tecnulugia, è questu annu ùn hè micca eccezzioni ".

A pianificazione strategica di a sala offre un layout "prufessiunale" è "completu".

I visitori di a fiera di questu annu ponu aspittà una forte cullizzioni di marche è espositori.Fighjendu esclusivamente à l'audio prufessiunale, l'Area A hè u locu per truvà novi vitrine di prudutti à fiancu di dimostrazioni di l'equipaggiu in diretta, cù u novu Audio Brand Name Hall 3.1 situatu convenientemente accantu à a linea di linea esterna 4.0.

Per riflette l'impurtanza crescente di u streaming in linea, quist'annu, i saloni di cumunicazione è di cunferenza è di sistemi multimediali è soluzioni situati à u sicondu pianu sò allargati à 4 sale (sala 2.2 - 5.2).Intantu, 3 sale in l'Area B presentanu una larga gamma di soluzioni è equipaghji da u segmentu di l'illuminazione, cumprese l'illuminazione di scena intelligente, l'illuminazione di u palcuscenicu LED, a tecnulugia virtuale immersiva, i sistemi di performance integrati di l'arti di scena è i sistemi di cuntrollu automaticu di l'illuminazione.

Parechji espositori per a prima volta anu firmatu per mostrà e so ultime tecnulugia è innovazioni, cum'è ACE, AVCIT, Clear-Com, GTD, Hertz, MusicGW, Omarte, Pioneer DJ, Sennheiser, Tico è Voice Technologies.Altri grandi nomi include Audio Center, Audio-technica, Bosch, Bose, Charming, Concord, d&b audiotechnik, DAS Audio, DMT, EZ Pro, Fidek, Fine Art, Golden Sea, Gonsin, Harman International, High End Plus, Hikvision, HTDZ. , ITC, Logitech, Longjoin Group, NDT, PCI, SAE, Taiden, Takstar, Yamaha è più.

A tecnulugia incontra i vetri tematichi di a cultura per approfondisce l'apprezzazione culturale

Cum'è unu di i punti culminanti di a fiera, trè vitrine dimustraranu cumu e installazioni AV ponu trasfurmà ogni spaziu è aghjunghje valore à l'esperienze culturali.

● Serie PLS: Xtage - Esplora.Sognu.Scopre à tempu

Implementà l'illuminazione atmosferica è visuale per creà una sperienza estetica unica è incuraghjendu i participanti à cunnette cù u so spiritu internu.

● Serie PLS: Spaziu Immersive Entertainment

Andendu oltre u karaoke tradiziunale per purtà una nova sperienza di cantà à i visitatori, questa vetrina combina sistemi visuali è soni di alta qualità cù strutture di divertimentu muderni è servizii di arrangiamentu di festa.

● Spark Rebirth: Immersive Interactive Showcase

L'obiettivu di sta vetrina hè di prumove l'innuvazione in u settore di u turismu culturale, è di scopra a cumminazione di "tecnologia + cultura".Attraversu un novu paradigma di "tecnologia, cultura, mostra è turismu", l'urganizatori intendenu prumove l'industria di u turismu culturale à una nova altezza è custruisce un novu ecosistema per l'innuvazione.


Tempu di Postu: Dec-05-2022